torstai 28. tammikuuta 2010

Grrärrfh! Sähköpostillani on jotakin minua vastaan.

Voi että, kun minä vihaan tietokoneita, kännyköitä (etenkin ns. älypuhelimia) ja kaikkia muitakin vempaimia. Tänään olen vihannut aivan erityisesti sähköpostia ja sähköpostipalvelimia. Outlook Express on ämpylöinyt koko viikon. Se on siis kieltäytynyt toimimasta. Lisäksi se on ikäänkuin houkutellut mukaansa yliopiston webmail-sähköpostin ja, kun yritin luoda itselleni toista sähköpostia, myös Gmailin.

Gmail on nyt kaikkein innokkaimpana minua vastaan. Olen siis yrittänyt luoda itselleni uutta sähköpostitiliä, mutta toistuvasti saan vastaukseksi:
Antamasi koodi ei läpäissyt vahvistusta.
Tehtyäni vikailmoituksen sain lukea vastausilmoituksen, jossa minua kehoitettiin odottamaan 24 tuntia. Tarvitsisin toimivan sähköpostin nyt. Minulla menee kohta hermot!

Sähköpostia ei voi korjata vanhalla tavalla - eli lyömällä nyrkillä. Tietokoneella olisi aihetta loukkaantua minuun bitillisesti, jos sen herkkiä virtapiirejä syyttä pahoinpitelisin.

Voi äly! No, se tästä enää puuttuisi, että nostolaite tilttaisi tai pyörätuoli hajoaisi kappaleiksi. Vessan seinässä on jo reikä!

Ei kommentteja: